thermo-fisherWaarom:
Thermo Fischer Scientific had de behoefte aan een programma dat ervoor zorgdraagt dat het Customer Service Team zich weer echt als een team ging voelen en functioneren. En dat iedereen zich bewust werd van hun bijdrage aan de organisatie door zich pro-actief op te gaan stellen.

Wie:
Team van 30 Customer Service Agents van verschillende afdelingen.

Wat:

  • Tweedaags Talenten programma gericht op kennis, vaardigheden/talenten en gedrag. Het accent lag op het geven van feedback, samenwerking en concrete acties.
  • Boostersessie 6 weken na afloop om de acties uit de plannen te verankeren.

Begin dit jaar heb ik een 2-daagse gedaan met Liefde voor Talent. Het werd tijd de medewerkers weer centraal te stellen. De theorie die Alien en Mirjam toepassen is uitermate geschikt voor een operationeel team die zich weer bewust gaan worden van hun eigen verantwoordelijkheden. De periode na de training laat zijn resultaten achter – Peter Ravelli, Customer Service Manager Benelux

lees onze volgende case van Blömer