rtlWaarom:
Bij RTL Nederland was er binnen de units Branded Content, Spot & Digital en afdeling Marketing behoefte aan:

  • Het secretariaat naar een hoger plan te tillen; ervoor te zorgen dat ze nog meer van toegevoegde waarde kunnen zijn voor de Sales en
  • Nog beter gebruik te maken van hun talenten en kwaliteiten door ze optimaal te benutten.

Wie:
Team van 9 secretaresses.

  • Wat:
    Tweedaags Talenten programma gericht op kennis, vaardigheden/talenten en gedrag.
    Boostersessie 6 weken na afloop om de acties uit de plannen te verankeren.

Voor mij was het een hele mooie eye opener!

Jullie vind ik kundig en inspirerend!

Lieve dames, Ik heb de 2 dagen ervaren als diepzinnig, confronterend maar ook luchtig!

Ik vind dat jullie in staat zijn om deze elementen perfect af te wisselen en een hart weten te raken!

Naast het feist dat jullie twee innemende dames zijn, hebben jullie ons een spiegel voorgehouden waarin wij ons zelf weer tegen kwamen!

Leuke training. Ik kijk weer eens op een andere manier tegen mijn werk aan!

Het was een zeer interessante, leerzame en intensieve training waaraan ik veel heb gehad!

Ik vind dat jullie de training op een hele afwisselende manier geven. Jullie staan ook dichtbij ons. Hebben ook jullie eigen persoonlijke en zakelijke ervaringen en op zijn tijd worden deze ook met ons gedeeld. Dat heb ik als plezierig ervaren!

lees onze volgende case van Zorgdomein